ניקוי שאריות בטון

ניקוי שאריות בטון – משאירים שטח נקי

שיפוץ בבית זהו אירוע מרגש, אך מעבר לבית המשודרג והנראות המשופרת, השיפוץ מותיר אחריו גם כתמים קשים של שאריות בטון בסביבה. בטון יבש זה בהחלט 'כתם לכל החיים', אז איך בכלל ניתן להיפטר משאריות הבטון, ולמה זה כל כך חשוב?

רגע לפני שאתם נכנסים ללחץ, ריכזנו לכם את מה שצריך לדעת על ניקוי בלחץ מים גבוה, להסרת שאריות בטון.

 

הסרת שאריות בטון באמצעות לחץ מים
ניקיון משאריות של בטון בבית ובגינה
מחיר למ"ר הכי זול שתמצאו
שירות לעסקים וללקוחות פרטיים
ניקוי משאריות בטון אחרי עבודות שיפוץ
עובדים בכל הארץ

להצעת מחיר מיוחדת חייגו:
053-352-5201

ניקוי שאריות בטון

 

ניקוי שאריות בטון בגינה או בבית – נסו זאת בעצמכם

חומרים ממיסים – ישנם חומרים ממיסים שנועדו להסיר שאריות של מלט ובטון בצורה ידנית. אם מדובר בכתמים זעירים, נסו לשפשף בעזרת מטאטא רטוב את החומר הממיס על גבי השטח, ולאחר מכן לשטוף את האזור במים.

חומץ – אם מדובר בכתמים קטנים ונקודתיים, נסו לשלב חומץ, סקוץ' והרבה כוח רצון לשפשף בחוזקה את המקום.

הזמינו שירות מקצועי – שאריות של בטון זה עבודה למקצוענים, אז במקום לבזבז זמן ואנרגיה לשווא, או לגרום לנזקים במשטח שלכם, הזמינו חברה מקצועית המתפעלת כלי ניקיון מתאימים, כמו חברת נקי בלחץ.

 

איך לנקות שאריות בטון עם מכונת שטיפה בלחץ מים?

הלחץ המתאים – אחד היתרונות של מכונת השטיפה בלחץ גבוה היא היכולת להתאים את עוצמת הלחץ לסוג הכתם, מידת הקושי וסוג המשטח. כדאי לבחור בזרם מים גבוה במהירות חזקה, כך שהאפקט יהיה מיידי.

יכולות תמרון – אם כתמי שאריות הבטן נמצאים על פי שטח רחב ופנוי בגינה, אין חשש להשתמש במכונה בחופשיות. לעומת זאת אם כתמי הבטון נמצאים במקומות צרים, גבוהים או בקרבת חפצים שאתם לא רוצים שייפגעו, ניתן להתאים את עוצמת הלחץ ואופן השימוש בצורה ממוקדת ומדויקת.

ניקוי עמוק – אם המלט חדר למקומות עמוקים, כמו בתוך חורים, סדקים או בין אריחי הרצפה, ניתן להפעיל לחץ מים מתאים לניקוי עמוק של ריצוף החוץ, תוך שמירה על המשטח ומניעת פגיעה באלמנטים האחרים.

 

שומרים על הסביבה – למה חשוב לנקות שאריות בטון?

√ שמירה על הנראות והמשטח – שאריות בטון פוגעות במראה האסתטי בסביבה, והכתמים יכולים לגרום לפגיעה ממשית במשטח עצמו, בין אם מדובר במרצפות, קירות, חלונות ועוד.

√ מניעת התפתחות עובש – שאריות בטון עלולים להפוך למצע משגשג של צמיחת עובש, טחב, חיידקים ולכלוך אורגני, אשר יכולים לפגוע בסביבה ואף ברמה הבריאותית בנפשות בבית.

√ כתמים קשים – ככל שתזניחו את כתמי הבטון ותניחו להם להיות, כך הם יהפכו לקשים יותר להסרה בעתיד. כתמי בטון הם כתמים קשים ועקשניים, שלא ניתנים לפירוק והסרה בקלות.

 

ניקוי שאריות בטון בלחץ מים גבוה – מהם היתרונות העיקריים?

1. שטיפה ירוקה – ניקיון באמצעות לחץ מים גבוה אינו פוגע בסביבה, אינו מצריך שימוש בחומרים כימיקליים או דומיננטיים שעלולים לפגוע במרקם המשטח או בסביבה.

2. חסכוני – אולי אתם פחות זורמים עם הרעיון של שטיפה במים בלחץ גבוה, אך למעשה שיטה זו חוסכת במים ולא תמיד צריך להשתמש בכמות גדולה, אלא בכמות מופחתת אך עוצמתית.

3. יעילה ובטוחה – כאשר השיטה מבוצעת על ידי אנשי מקצוע מנוסים, אין סכנה לפגיעה במשטח ע"י המים הזורמים, וישנה התאמה של עוצמת הלחץ בהתאם לתנאים בשטח.

 

כמה עולה ניקוי שאריות בטון לאחר שיפוץ?

ניקוי שאריות בטון לאחר שיפוץ טווח מחירים ממוצע
ניקוי שאריות בטון בגינה פרטית קטנה 15-30 ₪ למ"ר
ניקוי ושטיפה בלחץ להסרת שאריות בטון במקומות נקודתיים לאחר שיפוץ 15-60 ₪ למ"ר
ניקוי בתוך הבית להסרת שאריות בטון מעבודות שיפוץ שבוצעו בעבר 35-60 ₪ למ"ר

 

צרו איתנו קשר

חדש באתר

המלצות

חיים דאהן
חיים דאהן
קרא עוד
חיפשתי המון זמן חברה אמינה בתחום של ניקוי בלחץ גבוה והגעתי לנקי בלחץ מגוגל, חברה אמינה ומקצועית!
שמעון פרץ
שמעון פרץ
קרא עוד
מי היה מאמין שאפשר למצוא מישהו אמין בתחום הזה!? פשוט מדהימים, יחס אנושי ועבודה מקצועית מאוד
הקודם
הבא
Call Now Button דילוג לתוכן