שטיפת קווי ביוב

למה חשוב לבצע שטיפת קווי ביוב ואיך זה יכול לחסוך לכם כסף רב?

מערכת הביוב מורכבת מרשת של צינורות תת-קרקעיים. אל תוך הצינורות הללו מתנקזים כל השפכים מהבתים שלנו, ומבתי עסק בסביבה. בחלוף הזמן ובאופן בלתי-נמנע, הצנרת צוברת לכלוכים שנדבקים לדפנות שלה. הלכלוכים שנדבקים גורמים לריח רע, להצטברות של חיידקים ובסופו של דבר הם מתעבים עד כדי סתימות בביוב. אם הסתימה לא מטופלת באופן מידי, נראה הצפות בביוב ואפילו פיצוצים בצנרת. שטיפת קווי ביוב מסייעת לשחרר סתימות קיימות, ולמנוע מראש סתימות עתידיות.

 

צריכים לנקות את מערכת הביוב?
שטיפת קווי ביוב במחיר משתלם אצלנו
ייעוץ בחינם וללא התחייבות
שטיפת קוי ביוב כחלק מתחזוקה שוטפת לבניין
שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5201

שטיפת קוי ביוב

איך שוטפים קווי ביוב – הכירו את הביובית

שטיפת קווי ביוב מתבצעת באמצעות משאית מיוחדת שנקראת ביובית. על הביובית מותקן צינור מים בלחץ גבוה, ומשאבה לשאיבת מי שופכין ופסולת. הביובית כוללת ציוד חדשני כמו מצלמה וסיב אופטי, שעוזרים לאיתור התקלה במהירות במידת הצורך. את צינורות הביובית ניתן לכוון באמצעות דיזות, מה שמאפשר למפעילי הביובית שליטה מלאה על מערכת הצינורות המסועפת.

 

מתי צריך לנקות את מערכות הביוב – כל המצבים שמחייבים שטיפה

שטיפת קווי ביוב נחוצה במספר מצבים:

√ לאחר סתימה בביוב: במקרה של סתימה בביוב יש לבצע שטיפה של קווי הביוב, שתסלק את כל הלכלוכים הקשים שלא ניתן להסיר בדרך אחרת.

√ איתור תקלות: במידה וקיימת תקלה בצנרת שהמקור שלה אינו ידוע, צריך לפנות למאתר נזילות שיצלם את קווי הביוב מבפנים. לפני שהבדיקה מתבצעת, צריך לבצע שטיפה של קווי הביוב.

√ תחזוקה שוטפת: בחלוף השנים, השפכים עלולים לגרום לחלודה, סדקים בצינורות, נזילות ואפילו קריסה מוחלטת של הצנרת. ניקיון תדיר של מערכת הביוב מונע נזקים עתידיים, שעלולים לעלות לא מעט כסף.

 

הטיפול הטוב ביותר הוא מניעה – שטיפת צנרת ביוב קבועה מתי ולמה?

שטיפה קבועה של קווי הביוב מסייעת בתחזוקת הצנרת לאורך שנים. מומלץ לבצע שטיפה מונעת עם חברת ניקיון מנוסה אחת לשנה באזורים בעיתיים. השטיפה הקבועה מונעת סתימות ותקלות יקרות בהמשך הדרך. מעבר לחיסכון בכסף, ניקיון הצנרת הוא קריטי למניעת מחלות ומפגעים תברואתיים. אלמנט נוסף שמעלה את הצורך בשטיפת צנרת קבועה הוא חדירת שורשים של עצים סמוכים לתוך הצנרת, ומדובר בתופעה נפוצה למדי. למרבה המזל, שטיפה בלחץ מים גבוה יעילה בהסרת השורשים הללו.

 

חוסכים זמן וכסף – איזה מערכות ביוב מומלץ לשטוף באופן קבוע?

התדירות הנדרשת לשטיפת קווי הביוב, תלויה במצב הצנרת. במקרים מסוימים מומלץ לבצע שטיפה קבועה של מערכות הביוב – למשל במקרה של סתימות חוזרות. אזורים נוספים שמומלץ לשטוף באופן קבוע הם תשתיות ביוב הנמצאות בסמוך לבניינים רבי קומות ובהם דיירים רבים, מבנים ישנים עם צנרת שלא שופצה, ואזורים עם צמחייה רבה בסביבה.

 

5 נורות אזהרה שמחייבות שטיפת קווי ביוב במהירות האפשרית

1. ריח רע שבוקע מתוך הביוב.

2. ריבוי סתימות באזורים שונים של הבית – מצב כזה עלול להעיד על בעיה בקו הביוב הראשי, להבדיל מסתימה נקודתית שמקורה בבית.

3. נזקי מים במרתף – מערכת הביוב היא מערכת תת-קרקעית, ולכן היא עלולה להשתלב עם קווי הניקוז במרתף. במקרה של תקלה, תזהו נזקי מים במרתף שבחלוף הזמן עלולים לפגוע ביסודות הבית.

4. הצטברות של עובש בקירות הבית – צינורות הביוב חולפים בקירות הבית ומתחת למרצפות. במקרה של דליפה, נזהה פגעי רטיבות כמו עובש, התנפחות של הקירות ונשירה של טיח. לא פעם מזמינים אותנו לניקוי קירות מלכלוך קשה שבסוף מתברר ככתם רטיבות שנוצר עקב בעיה בצנרת.

5. אזורים חיצוניים ספוגים במים – אם אתם מזהים שלוליות דרך קבע באותה נקודה בחצר, כנראה שמדובר בתקלה בביוב.

 

לכמה זמן יעילה שטיפת הביוב ומה ניתן לעשות כדי לשמור על התוצאות?

הלכלוכים מצטברים בצנרת באיטיות ולאורך חודשים. שטיפת קוי ביוב יעילה למשך שנה בממוצע, לאחר מכן הלכלוכים מצטברים לכמות שעלולה להוות בעיה. השטיפה מונעת סתימות, מנקה את דפנות הצינורות ומשפרת את זרימת המים ואת יעילות הניקוז. כדי לשמר את תוצאות  השטיפה, חשוב לוודא שכל הדיירים מקפידים על התנהלות נכונה הכוללת השלכה של פסולת כגון מגבונים ומוצרי היגיינה לפח האשפה, ולא אל האסלה.

 

מחיר שטיפת קווי ביוב – כמה זה הולך לעלות?

המחיר של שטיפת קווי ביוב תלוי בגורמים שונים, כמו אורך הקו וחומרת התקלה. רוב הסתימות נפתרות תוך מספר דקות, חצי שעה לכל היותר. במקרים אחרים, נדרשת עבודה יסודית ומורכבת הכוללת גם צילום של קווי הביוב, חיתוך שורשים או שאיבה. כל הפעולות האלו מעלות את התעריף הסופי.

סוג השירות מחיר ממוצע
שטיפה רגילה של קו הביוב 800-1,000 ₪
שטיפה בנוסף לפתיחת סתימה 900-1,500 ₪
פתיחת סתימה מורכבת כולל חיתוך שורשים 1,000 ₪ ועד אלפי שקלים
פתיחת סתימות ושטיפה כולל שאיבה 1,000 ₪ ומעלה

 

יש עבודות שעדיף להשאיר למקצועניים – למה לשטוף מערכות ביוב עם נקי בלחץ

חברת נקי בלחץ פועלת מעל ל-15 שנה, בפריסה ארצית. אנחנו מקפידים לעבוד עם ציוד מתקדם ועוצמתי, תוך שמירה על סטנדרט עבודה גבוה וללא פשרות. הצוות המנוסה שלנו ישמח להגיע אליכם ולבצע עבודה מקצועית, כזאת שתבטיח לכם שקט נפשי לאורך זמן. חוץ מעבודה מקצועית, אנחנו מקפידים להציע לקהל לקוחותינו מחירים הוגנים, מהזולים ביותר בשוק.

 

אתם שואלים אותנו – אנחנו עונים

icon

השטיפה מתבצעת באמצעות משאית המכונה ביובית, עם צינורות שפועלים על לחץ מים גבוה.

icon

את השטיפה מומלץ לבצע במקרה של תקלה. באזורים עם סתימות חוזרות, מומלץ לבצע שטיפה קבועה אחת לשנה לצורך מניעה.

icon

התנהלות לא נכונה של הדיירים כמו השלכת פסולת לאסלה, שפיכה של פסולת שומנית לכיור, צמיחת שורשים ומזג אוויר קיצוני – כל אלה עלולים להוביל לסתימה בקו הביוב.

icon

הזנחה של הצנרת גורמת לסתימות, פיצוצים בצנרת, ריח רע, הצטברות של חיידקים ומזיקים כמו חולדות.

צרו איתנו קשר

חדש באתר

המלצות

חיים דאהן
חיים דאהן
קרא עוד
חיפשתי המון זמן חברה אמינה בתחום של ניקוי בלחץ גבוה והגעתי לנקי בלחץ מגוגל, חברה אמינה ומקצועית!
שמעון פרץ
שמעון פרץ
קרא עוד
מי היה מאמין שאפשר למצוא מישהו אמין בתחום הזה!? פשוט מדהימים, יחס אנושי ועבודה מקצועית מאוד
הקודם
הבא
Call Now Button דילוג לתוכן