ניקוי אבן ירושלמית

ניקוי אבן ירושלמית במהירות וביסודיות – רק איתנו!

אבן ירושלמית נמנית עם האבנים החזקות ביותר. האבן הירושלמית, כשמה כן היא, נפוצה בעיקר בירושלים והסביבה. ואולם עם השנים היא הפכה לנפוצה במקומות רבים אחרים. ניקוי אבן ירושלמית נחשב למטלה לא פשוטה. זאת עקב המבנה של האבן, החוזק שלה והעובדה שיש קושי לא קטן להסיר לכלוך שדבק לחורים וחריצים קטנים באמצעים הקונבנציונליים.

המומחים של נקי בלחץ אמונים על ניקוי אבן כזאת ביעילות ובמהירות. מהי אבן ירושלמית ומה היתרונות שלה? אילו דרכים קיימות לניקוי של האבן הירושלמית? למה חשוב להקפיד על ניקוי יסודי של האבן? היכן ניתן למצוא מנקים שיבצעו את עבודת הניקוי במהירות וביסודיות?

 

ניקוי אבן ירושלמית בלחץ מים גבוה
מחיר לניקוי החל מ-15 ₪ למ"ר
ניקוי כתמים ולכלוך מאבנים ירושלמיות ללא נזקים לאבן
הופכים ישן לחדש!
שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5201

 

ניקוי אבן ירושלמית בלחץ מים

 

היתרונות של אבן ירושלמית ואיך מנקים אותה

* אבן ירושלמית היא, כאמור, סוג של אבן שניתן למצוא אותו בהרי ירושלים והסביבה. מזה אלפי שנים, משמשת האבן לבניין בתים, חומות ומבני אבן אחרים.

* הכותל המערבי, שהוא אחד המקומות הקדושים ביותר לעם היהודי, בנוי כולו מאבן ירושלמית. עצם העובדה שהמבנה הזה החזיק מעמד אלפי שנים, מעידה כאלף עדים על החוזק של האבן.

* עם זאת, שטיפת אבן ירושלמית או ניקוי שלה באמצעים אחרים מחייבת מקצועיות, יעילות ודבקות במטרה. זאת משום שבניגוד לסוגים אחרים של אבנים, יש בה מגוון רחב של חריצים שהופכים את הניקוי למאתגר במיוחד.

* ניקוי אבן ירושלמית בלחץ גבוה מים אפשרי, דווקא בגלל החוזק שלה והוודאות שלחץ המים יסיר את הלכלוך, אך לא יגרום נזקים לאבן עצמה.

 

ניקוי אבן ירושלמית - לפני ואחרי

 

באילו חומרים מנקים אבן ירושלמית עתיקה?

ניקוי של האבן הירושלמית איננו דומה כלל ועיקר לניקוי אבן מסוגים אחרים. החספוס של האבן הזאת גורם לה ללכוד לכלוך רב יותר. בימות החורף, הלחות המצטברת עליה עלולה לגרום להצטברות של עובש בין החריצים של האבן. ככל שעובר הזמן, כך ההסרה של לכלוך מהאבן הירושלמית הופכת לקשה יותר.

מי שמחפש חומר לניקיון אבן ירושלמית מבין מהר מאד שעיקר הניקוי מתבצע בלחץ מים, ולפעמים בתוספת חול, שעשוי למרק את האבן. ואולם לא אחת מוסיפים אנשי ניקוי חומרים המפחיתים את הצטברות העובש והלכלוך ושומרים על המראה והצבע של האבן לאורך שנים.

 

איפה מוצאים שירות של ניקוי יסודי לאבן ירושלמית?

* בעלי מבנים, בתים ונכסי נדל"ן אחרים העשויים אבן ירושלמית, מחפשים לעיתים קרובות אנשי ניקוי לביצוע ניקוי רצפה מאבן.

* ואכן, יש חשיבות רבה למקצועיות ולניסיון בביצוע המלאכה. הדבר נכון תמיד, ונכון על אחת כמה וכמה במבנים גבוהים, גדולים או מסובכים.

* אם יש לכם עניין בביצוע ניקוי איכותי ויסודי שיחזיק מעמד לאורך זמן, זה בהחלט המקום הנכון והמתאים ביתר עבורכם.

* כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים של נקי בלחץ יחזרו אליכם בהקדם. הם יגיעו למקום וילמדו את הצרכים הספציפיים שלכם. בהמשך, הם יבצעו את העבודה במהירות, ביעילות ולשביעות רצונכם המלאה.

 

מחיר ניקוי אבן ירושלמית והסרת כתמים מלאה?

* העובדה שהניקוי של אבן ירושלמית מחייב עבודה מקצועית ומוקפדת, משפיעה גם על המחיר שישולם בסיכומו של עניין. התשובה לשאלה כמה עולה שטיפת אבן ירושלמית היא שהעלות יכולה לנוע בטווח שבין 1,000 ₪ למאה מ"ר, לבין 3,000 ₪.

* הסיבה לפער המחירים של ניקוי בלחץ מים טמונה במיקום, באופי המבנה, בתדירות שבה מבוצע הניקיון ובמשתנים רבים אחרים.

* המחיר הוא רק הערכה, והדבר הנכון ביותר לעשות הוא לקבל הצעת מחיר מסודרת.

* ההצעה צריכה להתקבל אחרי שאיש הניקוי הגיע למקום, סקר אותו והבין מה הבעיות שיש להתגבר עליהן. כתוצאה, ייגבה עבור ניקוי אבן ירושלמית מחיר מותאם באופן ספציפי למבנה.

צרו איתנו קשר

חדש באתר

המלצות

חיים דאהן
חיים דאהן
קרא עוד
חיפשתי המון זמן חברה אמינה בתחום של ניקוי בלחץ גבוה והגעתי לנקי בלחץ מגוגל, חברה אמינה ומקצועית!
שמעון פרץ
שמעון פרץ
קרא עוד
מי היה מאמין שאפשר למצוא מישהו אמין בתחום הזה!? פשוט מדהימים, יחס אנושי ועבודה מקצועית מאוד
הקודם
הבא
Call Now Button דילוג לתוכן