ניקוי ריצוף חוץ

ניקוי ריצוף חוץ – החזרת המרצפות למראה המקורי בעזרת לחץ מים גבוה!

אחת הבעיות שבעלי בתים רבים נתקלים בהן היא השחיקה של המרצפות ושינוי הצבע שלהן עם הזמן. גם בעלי עסקים הפועלים באותו מקום תקופה ארוכה נתקלים בבעיה דומה. בחלק ניכר מהמקרים, ניקוי ריצוף חוץ באמצעות לחץ מים עשוי להיות הפתרון המתאים ביותר. המומחים של נקי בלחץ אמונים על ניקוי ריצוף בתוך מבנים ומחוצה להם. זאת באמצעות התזת מים בלחץ המסיר את הלכלוך. מהן הסיבות לכך שהמרצפות משנות את הגוון ומאבדות את הצבע המקורי שלהן? מהן שיטות הניקוי שבהן נעשה שימוש בדרך כלל? מה היתרונות של ניקוי ריצוף באמצעות לחץ מים? היכן אפשר להשיג את אנשי הניקוי האיכותיים ביותר? להלן התשובות.

 

ניקוי ריצוף חוץ בלחץ מים גבוה
מחיר למ"ר הכי זול – בהתחייבות!
שירות ללקוחות פרטיים ולעסקים
אפשרות להזמין ניקוי ריצוף לאחר עבודות שיפוץ
הסרת כתמים ולכלוך ללא נזקים לריצוף
ניקוי למגוון סוגים של מרצפות

לייעוץ והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5201

ניקוי ריצוף חוץ בלחץ מים

איך קורה שהמרצפות משנות את הצבע שלהן?

בתחילת הדרך המרצפות בבית, בעסק ובכל מקום אחר הן חדשות ומבריקות. הצבעים שלהן מודגשים, וקל יחסית להסיר כתמי לכלוך. עם השנים מצטבר לכלוך על גבי המרצפות. הלכלוך הזה נספג אל תוך החריצים הקטנים של המרצפת ומעניק לה גוון עכור. לא משנה כמה ניסיונות עושים, הלכלוך נשאר בתוך החריצים הקטנים של המרצפת. הצבע דוהה ונוצרת הרגשה שהאבק על המרצפת פשוט בלתי ניתן להסרה. ניקוי ריצוף חוץ בלחץ מים גבוה מסיר את כל כתמי הלכלוך העקשניים ומחזיר את המרצפות לגוון המקורי שלהן. מכאן ואילך, יש לתחזק את הניקיון בצורה נאותה – עד לפעם הבאה.

 

ניקוי ריצוף חוץ ושיטות הניקוי הקיימות

בדרך כלל, שיטות הניקוי הקיימות כוללות שטיפה באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים שונים. גם כאשר מתבצע ניקוי ריצוף לאחר שיפוץ, נעשים ניסיונות לנקות את המשטח באמצעות חומרי ניקוי חזקים. לכל היותר, נעשים ניסיונות להסיר את הלכלוך באמצעות מברשות ייחודיות, או חומרי ניקוי חזקים יותר. כתוצאה, המרקם של האריחים והמרצפות נפגע. יחד עם זאת, הלכלוך לא תמיד מוסר במלואו. חומרי ניקוי עם חומציות גבוהה לא רק שאינם מועילים, הם אפילו מזיקים למרצפת עצמה ולצבע שעליה. חומרים אחרים אינם מסירים את כל הכתמים, ומשאירים את בעלי הבית בהרגשה של מפח נפש.

 

מהם היתרונות של ניקוי ריצוף חוץ בלחץ מים?

כאשר משווים את שיטת הניקוי באמצעות לחץ מים לשיטות האחרות הנהוגות בתחום, התוצאה המתקבלת היא בבירור לטובת לחץ המים. להלן חלק מהיתרונות של ניקוי רצפה באמצעות לחץ מים:

√ הסרה יסודית של כתמים: בראש וראשונה, שטיפת ריצוף חוץ באמצעות לחץ מים מסירה בצורה טובה מאוד את כתמי הלכלוך והאבק שהצטברו על גבי המרצפות.

√ ניקוי מגוון סוגי מרצפות: השיטה פועלת בלי קשר לסוג המרצפת ומשיגה תוצאות טובות בכל מקרה.

√ הפחתת הצורך בשימוש בחומרי ניקוי חזקים: חומרי ניקוי שונים אמנם מנקים, אבל יחד עם זאת שימוש תכוף בהם פוגע בסיכומו של עניין במרצפת. חומרים כאלה טובים לניקוי קירות או מרצפות יום יומי שוטף, אבל לא לניקוי יסודי.

 

איפה אפשר לנקות מרצפות בשיטה הזאת?

רבים מזהים את הניקוי של מרצפות באמצעות לחץ מים כשיטה שעלולה להשפיע גם על הסביבה ולהשפריץ מים לכל עבר. הדבר אמנם נכון, אבל עם הכנה מוקדמת אפשי לנטרל את הבעייתיות של שטיפת רצפות בלחץ מים גבוה ולהשיג תוצאות טובות בכל מקום. עם זאת, ברור שהשיטה מתאימה בעיקר לניקוי ריצוף חוץ, או ניקוי משטחי רצפה גדולים במתחמים תעשייתיים. ניקוי בלחץ מים הוא מהיר יותר, יסודי יותר ומשיג תוצאות שהן ניכרות לעין למשך תקופה ארוכה.

 

איפה אפשר למצוא מומחים לניקיון רצפת חוץ באמצעות לחץ מים?

כמו כל שיטת ניקיון, גם ניקוי ריצוף חוץ באמצעות לחץ מים דורש התמקצעות. הניקוי עשוי להצליח, אך ורק אם משתמשים במכשור המתאים להשגת התוצאות הטובות ביותר. למען הסר ספק – ניקוי באמצעות לחץ המים הרגיל בצינור המים של הבית או העסק לא יניב את התוצאות המקוות. אחרת, מה היה יותר פשוט מכך שכל אחד יבצע ניקיון כאמור בבית שלו? רק ניקיון מקצועי, באמצעות מכשור מתאים, משיג את התוצאות המקוות.

אם יש לכם עניין לבצע ניקוי של ריצוף חוץ באמצעות לחץ מים, אתם בהחלט נמצאים במקום הנכון. לא משנה אם מדובר בניקוי אבן או ניקוי גרנוליט, כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים של נקי בלחץ יחזרו אליכם בהקדם. הם ילמדו את הצרכים שלכם, את ההעדפות ואת כלל האפשרויות. בהמשך, הם יבצעו את עבודת הניקיון במהירות, ביעילות ובאופן שיחזיר את המראה של המרצפות לקדמותו.

צרו איתנו קשר

חדש באתר

המלצות

חיים דאהן
חיים דאהן
קרא עוד
חיפשתי המון זמן חברה אמינה בתחום של ניקוי בלחץ גבוה והגעתי לנקי בלחץ מגוגל, חברה אמינה ומקצועית!
שמעון פרץ
שמעון פרץ
קרא עוד
מי היה מאמין שאפשר למצוא מישהו אמין בתחום הזה!? פשוט מדהימים, יחס אנושי ועבודה מקצועית מאוד
הקודם
הבא
Call Now Button דילוג לתוכן