ניקוי חזית בניין בלחץ מים

ניקוי חזית בניין בלחץ מים עושים רק עם מקצוענים אמיתיים

למה עדיף לנקות חזיתות בניין עם לחץ מים, איך מתכוננים לקראת ניקוי חזית בניין בלחץ מים, איך מתבצע הניקוי בפועל וכמה זה עולה? לפניכם נמצאות כל התשובות.

חזית הבניין יכולה לספר הרבה על מה שהולך בתוכו, וגם אם היא לא באמת משקפת את מה שקורה בפנים, היא בהחלט מעניקה רושם מסוים למי שמביט בו מבחוץ. יש לא מעט בניינים שעברו שיפוץ פנים בשנים האחרונות, אך החזית נותרה אותו דבר – מלוכלכת ומוזנחת. אם חשבתם שאין מה לעשות בנוגע לזה, אתם טועים, כי יש פתרון מושלם, והוא ניקוי חזית בניין בלחץ מים. הטריק זה למצוא את חברת הניקוי הנכונה שתעשה זאת בצורה בטוחה ותשיג תוצאה מושלמת, ואצלנו בחברת נקי בלחץ תזכו בדיוק בזה. לא רק שאנחנו דואגים לכם למחירים משתלמים, אלא שאנו גם מתחייבים לתוצאות שיפתיעו אתכם באיכותן. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו ותוכלו לקבל הצעת מחיר על המקום – ללא התחייבות.

 

ניקוי חזית בניין בלחץ מים – מסירים כל לכלוך אפשרי!
מחיר מבצע שאסור לפספס – החל מ-15 ₪ למ"ר
ניקוי בניינים בכל גובה עם ציוד מתקדם
שטיפת חזיתות לבנייני מגורים ובתי מלון
שירות בפריסה ארצית רחבה

לפרטים והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5201

ניקוי חזית בניין בלחץ מים


3 יתרונות של ניקוי חזית בניין עם לחץ מים

קשה מאוד לנקות חזיתות של בניינים באמצעים סטנדרטיים, מכיוון שיש צורך להגיע לאזורים שמרוחקים מאוד מהקרקע. עם זאת, בעזרת ניקוי בלחץ זה אפשרי ואף עם תוצאות מרשימות, והנה לפניכם 3 יתרונות משמעותיים שיש לו:

1. מחדש את מראה הבניין

בין אם אתם שוקלים למכור את המבנה ובין אם אתם מתכננים ניקוי בית מלון בלחץ מים כדי למשוך לקוחות חדשים, תמיד מומלץ להעלות את הערך של הנכס שלכם, ודרך פשוטה לעשות זאת היא לוודא שיהיה נקי ויראה כמו חדש. בניין עם מראה נקי ומצוחצח מושך יותר לקוחות, קונים ושוכרים, ובאופן כללי, ניקוי חזית בניין יכול רק לעשות טוב לכם ולאנשים שעושים בו שימוש באופן קבוע.

2. מקל על ביצוע תיקונים נדרשים

אף אחד לא רוצה לעבוד בסביבה מלוכלכת, ואם יש צורך לבצע תיקונים חיצוניים מסוימים, ניקוי חזית בניין הופך את העבודה לנעימה ומסודרת יותר.

3. מונע את הצורך בתיקונים בהמשך

לשלשת ציפורים, עובש והצטברות לכלוך הם לא מושכים בלשון המעטה, אך יכולים למעשה גם לשחוק את הבניין שלכם ולגרום לשלל נזקים שיצריכו תיקונים בהמשך. חומרים מסוימים שמהם בנויים מבנים יכולים להישחק עם הזמן אם לא שוטפים אותם מהלכלוך שהצטבר עליהם.

 

בתמונה – תהליך של ניקוי חזיתות בבית פרטי

ניקוי חזיתות של בית פרטי

 

איך להתכונן לקראת ניקוי חזיתות בניין?

עוד לפני שנגיע לבצע עבורכם ניקוי בלחץ מים, יש כמה דברים שמומלץ לעשות כדי לוודא שנוכל להתחיל ללא עיכובים:

√ יש להסיר מהמבנה כל פריט שעלול להוות סכנה בעת השטיפה, כמו למשל אדניות על אדני החלונות.

√ יש לסגור את כל החלונות והדלתות ולפנות את כל מה שמתחת לבניין ושעלול להפריע לעבודה השוטפת

√ לפני שמתחילים עם ניקוי חזיתות בניין בלחץ מים גבוה יש לכסות היטב גופי תאורה או מצלמות שתלויים על הבניין, אם יש כאלה עליו.

√ אם יש צמחים שגדלים באדמה שמתחת לבניין, מומלץ לכסות אותם על מנת שלא ייחשפו לחומרי הניקוי שבמים.

 

ניקוי חזית של חנות מכוניות

ניקוי חזית של חנות

 

איך מתבצעת שטיפת חזית בניין בלחץ מים גבוה

אנחנו תמיד מתחילים מלמטה ועוברים אט אט למעלה עם מים שמשולבים בחומרי ניקוי עוצמתיים. לאחר מכן אנחנו שוטפים את החזית מלמעלה עד למטה עם מים ללא חומרי ניקוי. ניקוי חזית בניין בלחץ מים מתבצע בחלקים, כשלכל אורך הבניין אנחנו עוברים לרוחבו עם זרם המים, עד שאנחנו מגיעים למעלה. אנחנו מוודאים שהזרם פוגע בחזית בזווית ולא בצורה ישרה, על מנת שלא לפגוע בה. תמיד נשתמש במים חמים, שכן הם עובדים טובי יותר בניקוי לכלוך מאשר מים קרים, ובו זמנית מצריכים פחות שימוש בחומרי ניקוי עוצמתיים. נציין גם כי יש סוגי לכלוך מסוימים שאנחנו מסירים באופן ידני, למשל קורי עכביש – אותם לעיתים קרובות לא ניתן להסיר בעזרת לחץ מים.

 

שטיפת חזית של חנות בלחץ מים

 

כמה עולה לנקות חזית בניין עם לחץ מים?

עלות הניקוי משתנה על פי גודל הבניין שצריך לנקות, ועומדת על כ-15 ₪ למ"ר. אין צורך לחשב מה שטח הקירות הכולל פחות החלונות, מכיוון שביכולתנו לנקות גם אותם בלחץ גבוה, אולם זה יהיה לחץ עדין יותר. אפילו ניקוי חזית בניין זכוכית אפשרי מבחינתנו, כשלעבודה זו אנחנו משתמשים בלחץ שמיועד לזכוכית ולא יכול לשבור או אפילו לסדוק אותה.

צרו איתנו קשר

חדש באתר

המלצות

חיים דאהן
חיים דאהן
קרא עוד
חיפשתי המון זמן חברה אמינה בתחום של ניקוי בלחץ גבוה והגעתי לנקי בלחץ מגוגל, חברה אמינה ומקצועית!
שמעון פרץ
שמעון פרץ
קרא עוד
מי היה מאמין שאפשר למצוא מישהו אמין בתחום הזה!? פשוט מדהימים, יחס אנושי ועבודה מקצועית מאוד
הקודם
הבא
Call Now Button דילוג לתוכן