ניקוי אבן בזלת

ניקוי אבן בזלת – שומרים על המרקם הייחודי

אבן הבזלת היא אבן כהה מרשימה ומחוספסת, ובדיוק כפי שלא ניתן לפספס את יופייה הייחודי, כך גם לא ניתן לפספס את כתמי הלכלוך שמעליה.

לאבן הבזלת נקבוביות קטנות ורבות, והיא דורשת ניקיון יסודי, עדין ועמוק. איך מנקים אבן בזלת בצורה נכונה, כל כמה זמן צריך לנקות אותה וכמה תשלמו על זה?

 

שטיפת אבן בזלת שחורה בגינה בלחץ מים
מחיר משתלם על שירות מקצועי
הסרת כתמים עיקשים תוך זמן קצר: צבע, עובש, פיח…
הופכים ישן לחדש עם 100% הצלחה
מגיעים לכל מקום בארץ – גם היום

להזמנת ניקוי בלחץ מים חייגו:
053-352-5201

 

ניקוי אבן בזלת

 

ניקוי אבן בזלת בלחץ מים גבוה – איך פועלת השיטה?

הסרת כתמים קשים – ניקוי אבן בזלת בלחץ מים גבוה מסייע להיפטר מכתמים עקשניים וקשים במיוחד, כמו כתמי עובש וטחב, כתמי צבע ופיח, מסטיקים שנדבקו וכתמים שנוצרו באופן טבעי.

ניקוי עדין אך עמוקשטיפה בלחץ מים גבוה מתאימה לאבן הבזלת המאופיינת בנקבוביות רבות. חשוב להשתמש בלחץ מים גבוה בצורה מקצועית ומנוסה, כדי לא לפגוע במבנה האבן, במרקם ובחיפוי. זרם המים צריך להיות מותאם לרמת הרגישות של האבן.

ללא שימוש בכימיקלים – שימוש בזרם מים בעוצמה גבוהה מאפשר לוותר על חומרים כימיקלים או חומציים אשר יכולים לגרום נזק לאבן. השיטה היא טבעית וידידותית לסביבה, כך שאינה פוגעת גם בשאר החיים והצמחים שנמצאים בסביבה.

 

מבריקים את האבן – איך לנקות אבן בזלת?

√ מזמינים חברת ניקיון מקצועית – אבן הבזלת עברה תהליך גיאולוגי ארוך ומרתק, ולכן חבל שתהרסו את כל ההשקעה בגלל ניקוי לא מקצועי. הזמינו חברה המתמחה בניקוי אבנים טבעיות, כמו חברת נקי בלחץ, המשלבת ידע, טכניקה ומקצועיות ומגיעה לתוצאות מבריקות.

√ מסירים את הכתמים – שימוש בלחץ מים גבוה מאפשר להיפטר מכתמים קשים בזמן קצר יחסית, מבלי להשתמש בחומרים אגרסיביים שעלולים לפגוע במרקם העדין. סילוני המים מסוגלים לחדור לנקבוביות הרבות שיש לאבן, להסיר לכלוך וכתמים באופן יעיל ובטוח.

√ איטום באמצעות סילר – בשלב הסופי מומלץ להעניק שכבת הגנה עם סילר (לאחר ייבוש מלא) על גבי המרצפות. זאת כדי למנוע היווצרות של כתמים בעתיד ולשמירה על אבן נקייה ומוגנת לאורך זמן.

 

נפטרים מהכתמים – האם אפשר לנקות אבן בזלת שחורה?

* כתמים כהים – אם יש לכם כתמים כהים על גבי אבן הבזלת השחורה, לא תמיד ניתן לראות אותם בקלות, אך זה לא אומר שהם לא שם. אם מדובר בכתמים קלים השתמשו במברשת רכה, מים וסבון להסרת הלכלוך.

* הסרת כתמים קשים – ישנם כתמים כהים שנוצרים על האבן בעקבות בלאי ותנאי מזג האוויר כמו טחב, עובש וכד'. להסרת כתמים מסוג כדאי להזמין חברת ניקיון מקצועית לשטיפה עם לחץ מים גבוה, ולא להשתמש בחומרים כימיים שאינם מתאימים.

 

כל כמה זמן צריך לנקות אבן בזלת? שומרים על האבן

שוטפים בשוטף – ברוב המקרים אבן בזלת מקשטת את חצר הבית, ופחות משתמשים בה באזורים סגורים, ולכן היא חשופה ללכלוך רב. כך או כך הקפידו לשטוף את האבן במים ובסבון לעיתים תכופות, בהתאם לתנאים בשטח ומידת הלכלוך הקיימת.

שטיפה יסודית – בגלל הנקבוביות הרבות שיש לה, האבן סופגת לכלוך רב אשר חודר פנימה ולא נשטף בקלות בשטיפה רגילה. הקפידו להזמין חברת ניקיון המתמחה בניקוי ריצוף חוץ בלחץ מים, כדי להעניק לאבן טיפול יסודי, מקצועי ועמוק לפחות פעם בכמה חודשים.

 

כמה עולה לנקות אבן בזלת בגינה? מחירון ממוצע

ניקוי אבן בזלת בגינה טווח מחירים ממוצע
ניקיון בלחץ מים גבוה של כתמי עובש וטחב שהצטברו על אבן הבזלת בגינה 100-200 ₪ למ"ר
שטיפה יסודית והוספת שכבה של סילר על אבן בזלת בגינה גדולה כולל הסרת לכלוך בכל הדרגות 250-350 ₪ למ"ר
ניקוי אבן בזלת בגינה באמצעות מכונת קיטור עם מים מורתחים 75-250 ₪ למ"ר

 

צרו איתנו קשר

חדש באתר

המלצות

חיים דאהן
חיים דאהן
קרא עוד
חיפשתי המון זמן חברה אמינה בתחום של ניקוי בלחץ גבוה והגעתי לנקי בלחץ מגוגל, חברה אמינה ומקצועית!
שמעון פרץ
שמעון פרץ
קרא עוד
מי היה מאמין שאפשר למצוא מישהו אמין בתחום הזה!? פשוט מדהימים, יחס אנושי ועבודה מקצועית מאוד
הקודם
הבא
Call Now Button דילוג לתוכן