ניקוי גג רעפים

ניקוי גגות רעפים – רק עם לחץ מים גבוה!

גג המבנה הוא אחד החלקים החשובים בו. ככל שהגג מתוחזק טוב יותר, כך העמידות של המבנה לנזקים שונים היא טובה יותר. ניקוי גג רעפים בצורה יסודית ובשיטות הנכונות עשוי לסייע לבעלי הנכס לשמור עליו ולמנוע הצטברות של נזקים. המומחים של נקי בלחץ מתמחים בניקוי גגות רעפים בשיטות מתקדמות ומשיגים את התוצאות הטובות ביותר. למה חשוב להקפיד על הניקיון בגג? מה זה בעצם ניקוי גג שיש עליו רעפים? אילו סוגים של רעפים קיימים? איך מתבצע ניקוי גג של רעפים? מה המחיר של ניקוי הגג? את כל התשובות תוכלו למצוא כאן!

 

ניקוי גגות רעפים בלחץ מים גבוה
מחיר מבצע לניקוי החל מ-5 ₪ למ"ר
שטיפת גג רעפים פלסטיק, עם קורות עץ ועל שלד מתכת
ציוד מקצועי וניסיון עשיר בתחום
אפשרות להזמין ניקוי לגג מהיום להיום
שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5201

ניקוי גג רעפים בלחץ מים

ניקוי גג רעפים והחשיבות שלו לתחזוקת המבנה

הגג הוא החלק המכסה את המבנה והשומר עליו מפני חדירה של רטיבות. ככל שהגג מתוחזק טוב יותר, כך החלקים הפנימיים של המבנה יהיו חשופים פחות לנזקים ולחדירת רטיבות. שטיפת גג רעפים היא אחת הדרכים המקובלות לניקוי הגג. השטיפה מתבצעת בדרך כלל באמצעות התזת מים בלחץ, מה שמסיר בצורה יעילה את הלכלוך והזוהמה בגג. לניקוי הגג יש חשיבות משתי סיבות עיקריות:

1. אסתטיקה: ניקוי גגות בכלל, ועל אחת כמה וכמה ניקוי גגות רעפים, מחזיר את הגג למראה המקורי שלו. הדבר מעניק למבנה חיים חדשים ויש לו ממד אסתטי משמעותי.

2. חשיפת מפגעים: ניקוי גג רעפים בלחץ מים חושף בהכרח את הבעיות שבדרך כלל מסתתרות מתחת לרעפים המזוהמים. מדובר בסדקים בגג, רעפים שבורים או חורים של ממש, שדרכם חודרים מים אל תוך המבנה. זאת בין אם בגלל דליפה מהדוד שמש שעל הגג, ובין אם מי גשמים שאין מה שיעצור אותם.

 

ניקוי רעפים בלחץ מים

 

ניקוי גגות רעפים והמשמעות שלו

הרעפים שמהם מורכב גג הרעפים הם למעשה חלקים נפרדים המשתלבים זה בזה בצורה מושלמת. מצד אחד, הדבר יוצר מראה איכותי, מכובד ובעל נופך יוקרתי. בכל ציור או צילום של בית כפרי, מודגש תמיד גג הרעפים כסמל לעושר ונחת. יחד עם זאת, הרעפים סופחים אליהם המון לכלוך. הלכלוך מצטבר על הרעפים ובין הסדקים. ניקוי גגות רעפים בלחץ מים גבוה חושף מצד אחד את הצבע האמיתי של הרעפים. מצד שני, הוא חושף גם את הרעפים השבורים ואת הסדקים. אחרי שמבצעים ניקוי בלחץ מים גבוה, אפשר לתקן את השברים או הסדקים בקלות יחסית ולמנוע חדירה של מים לתוך המבנה. חדירה כאמור תסכן את המבנה, אם תימשך לאורך שנים ללא טיפול נאות.

 

מה כולל ניקיון גגות רעפים?

לכאורה, ניקוי הגג נראה פשוט – כל מה שצריך הוא לשטוף את הגג, בדיוק כמו בניקוי קירות או ניקוי ריצוף חוץ. למעשה, הניקוי נועד להסיר זוהמה ולכלוך שהצטברו במשך שנים. עם סוגי הלכלוך השונים ניתן למנות לשלשת של ציפורים, חול ואבק, עלים וענפים של עצים שנפלו על הגג ולעיתים יצרו עליו כתמים קשים להסרה ועוד. כיוון שכך, ניקוי גג הרעפים כולל ניקוי הגג והסרה של כל הכתמים, כולל אלה שנחשבים קשים להסרה. החלק החשוב ביותר הוא ניקוי הגג בלחץ מים, מה שמסיר את הזוהמה מבין הסדקים שבין הרעפים ומהרעפים עצמם.

 

סוגים שונים של גגות רעפים וההבדלים ביניהם

גג רעפים נחשב גג איכותי מאוד. בעיני רבים, הסוג הזה של גג הוא האסתטי ביותר האפשרי. עם השנים נוצרו סוגים שונים של רעפים, שכל אחד מהם יש לו תכונות שונות:

√ רעפים פלסטיק: למעשה מדובר בחומר פלסטי שמעוצה בצורת רעפים. ניקוי גג רעפים פלסטיק דורש היכרות עם החומר הזה והבנה איך צריך לנקות אותו ביעילות.

√ רעפים עם קורות עץ: מדובר בגג רעפים חזק. עם זאת, ניקוי גג רעפים עם קורות עץ דורש רמה גבוהה מאד של מקצועיות ומיומנות.

√ גג רעפים על שלד מתכת: מדובר בגג רעפים שנבנה על גבי שלד מתכת. היתרון של גג כזה הוא הקלות היחסית של התחזוקה. עם זאת, ניקוי גג רעפים על שלד מתכת חייב להתבצע בצורה יסודית ולעיתים קרובות. זאת במטרה למנוע הצטברות נזקים.

√ גג בבניין משותף: גג רעפים בבניין משותף מעניק לו מראה ייחודי ויוקרתי. יחד עם זאת, ניקוי גג רעפים בבניין משותף חייב להתבצע לעיתים מזומנות. זאת במטרה לחשוף פגמים בגג ולתקן אותם, לפני שהרטיבות תחדור לכל אחד מהבתים במבנה.

 

מה המחיר של ניקוי גג רעפים בעזרת לחץ מים?

אחד הדברים שיש להתחשב בהם כששוקלים ביצוע ניקוי של גג רעפים או ניקוי חומה, חניון או חזית בניין הוא המחיר. בדרך כלל, חברות ניקוי גובים עבור ניקוי גג רעפים מחיר שיכול לנוע בטווח שבין 22 ₪ לבין 27 ₪ למטר. קביעת המחיר תלויה באופי העבודה ובמידת הסיבוך הכרוכה בה. אם מדובר בניקיון בלבד ללא צורך בהסרת כתמים מכוערים וקשים להסרה, כי אז מחיר הניקיון יכול להיות נמוך יותר. במקרים שבהם הגג זקוק לטיפול והניקוי שלו מסתבך, כי אז המחיר עלול להיות גבוה. כעיקרון, מי שאמור לבצע את עבודת הניקוי אמור לבדוק לפני מתן הצעת המחיר את מצב הגג ולקבוע את הדרישות הן מבחינת המחיר והן מבחינת סוג הניקוי המתבקש.

 

איפה מוצאים מנקים מקצועיים לניקוי של גגות רעפים?

בחירת אנשי ניקוי שיבצעו את העבודה צריכה להיעשות בצורה מושכלת, הן על פי הניסיון והן על פי היכולת של המנקים לבצע עבודות ניקוי מורכבות של גגות רעפים, בצורה האיכותית ביותר. אם יש לכם עניין לבצע ניקוי איכותי של גג רעפים, אתם בהחלט במקום הנכון והמתאים ביותר. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים של נקי בלחץ יחזרו אליכם בהקדם. הם ילמדו את הצרכים והדרישות שלכם ואת אופי העבודה הנדרשת מהם. בהמשך, הם יבצעו את עבודת הניקיון במהירות, ביעילות ועל הצד הטוב ביותר.

צרו איתנו קשר

חדש באתר

המלצות

חיים דאהן
חיים דאהן
קרא עוד
חיפשתי המון זמן חברה אמינה בתחום של ניקוי בלחץ גבוה והגעתי לנקי בלחץ מגוגל, חברה אמינה ומקצועית!
שמעון פרץ
שמעון פרץ
קרא עוד
מי היה מאמין שאפשר למצוא מישהו אמין בתחום הזה!? פשוט מדהימים, יחס אנושי ועבודה מקצועית מאוד
הקודם
הבא
Call Now Button דילוג לתוכן