פתיחת סתימות בלחץ מים

פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה – הדרך הטובה ביותר לשחרר סתימות קשות

הדרך הטובה ביותר לפתוח סתימות מורכבות בביוב היא שימוש בלחץ מים גבוה. בשיטה הזאת, המים מוזרמים בעוצמה אדירה אל תוך הצנרת, והזרם החזק מפורר את הגורם לסתימה. כך נוכל למוסס את הסתימה בלי חפירות ובלי לשבור את קירות הצנרת, בפשטות וביעילות.

 

צריכים לשחרר סתימה מורכבת?
פתיחת סתימות בעזרת לחץ מים במחיר הוגן אצלנו
ייעוץ בחינם וללא התחייבות
שחרור סתימות אחרי שיפוץ בניין או כתוצאה מלכלוך
שירות בפריסה כלל ארצית

לייעוץ והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5201

פתיחת סתימות בלחץ מים

איך מבצעים פתיחת סתימה באמצעות לחץ מים – עבודה ב-3 שלבים

אם בעבר נדרשנו לבצע חפירות ולשבור צינורות כדי להגיע לחלק הסתום במערכת, הרי שכיום זה כבר לא המצב.

נוכל לפתוח גם סתימות מורכבות באופן הבא:

1. נאתר את מקור הסתימה: בשלב הראשון נבדוק היכן בדיוק ממוקמת הסתימה. במידת הצורך נוכל להיעזר באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, כמו סיבים אופטיים ומצלמות מיוחדות.

2. נאבחן את מצב הצנרת: באותה הזדמנות ננסה להבין את מצבה של הצנרת, את קוטר הצינורות והמבנה שלהם. המידע הזה יסייע לנו לבחור בלחץ המים המתאים ביותר.

3. נפתח את הסתימה: אנחנו מתחברים אל הצנרת ומזרימים לתוכה מים בלחץ גבוה במיוחד. העוצמה הגדולה של המים מפוררת את הלכלוכים לפירורים קטנים שנשטפים בקלות.

 

לאיזה מצבים זה מתאים? מקרים בהם יש צורך לפתוח סתימה עם לחץ מים

סתימה בלחץ מים גבוה מתאימה לסתימות מורכבות, שלא ניתן לפתוח בדרכים פשוטות. ברוב המקרים מדובר בסתימות בצנרת המשותפת של הבניין, ולא בסתימות פשוטות בבית הפרטי, אותן כל אינסטלטור יכול לפתור. שימו לב שפעמים רבות פתיחת הסתימות שנוצרו היא חלק משירות של שטיפת קווי ביוב אותה אנו מבצעים גם כן באמצעות לחץ מים.

הנה כמה מקרים בהם השתמשנו בלחץ מים כדי לפתוח סתימות מורכבות:

√ חדירת חומרי בניין אל הצנרת לאחר שיפוץ: שיפוץ שבוצע בבניין הוביל לחדירת בטון לתוך הצנרת. הבטון הוביל לסתימה משמעותית, אותה פתחנו תוך שימוש בלחץ מים גבוה.

√ חדירת שורשים אל הצנרת: חדירת שורשים לצינור הביוב זו בעיה נפוצה שאנחנו נתקלים בה שוב ושוב. השורשים מובילים לסתימה בביוב ולהצפות. גם כאן, שימוש בלחץ מים גבוה יעיל מאד, הוא פשוט מפורר את השורשים.

√ סתימה כתוצאה מלכלוך: סיבה נוספת לסתימות היא שימוש לא נכון של דיירי הבניין במערכת האינסטלציה. במקרים בהם מושלכים לאסלה פריטים שלא צריכים להיות שם – כמו מגבונים, עלולה להיווצר סתימה. את הסתימה אפשר לפתוח בקלות עם לחץ מים גבוה.

 

לא רק לחץ מים – פתיחת סתימות בלחץ מים או לחץ אוויר מה עדיף?

על אותו עיקרון של לחץ מים גבוה, אפשר להשתמש גם בלחץ אוויר גבוה כדי לשחרר סתימות. כמו לחץ מים, גם לחץ האוויר הגבוה גורם לסתימה להתפורר. שתי השיטות נחשבות לשיטות מתקדמות ויעילות, כשפתיחת סתימות בלחץ מים יעילה במיוחד – בשיטה הזאת ניתן להגיע לעוצמה מדהימה של 35,000 PSI (יחידה למדידת לחץ).

 

כמה עולה לפתוח סתימה בלחץ מים? אצלנו זה זול!

המחיר לפתיחת סתימה בלחץ מים גבוה תלוי במספר גורמים, כמו מיקום הסתימה בצנרת, ומידת המורכבות הנדרשת כדי לטפל בה. כדאי לדעת שברוב המקרים נוכל לפתוח את הסתימה בקלות, ללא סיבוכים שמייקרים את מחיר העבודה. אנחנו בחברת נקי בלחץ מתמחים בפתיחת סתימות ושירותים נוספים בלחץ מים גבוה. עם ניסיון של יותר מ-15 שנה, למדנו כיצד להתאים את לחץ המים באופן מדויק לכל תרחיש ותרחיש.

 

תשובות לשאלות ששאלתם אותנו

icon

לחץ מים גבוה מאפשר לנו לפתוח סתימות מורכבות בצנרת.

icon

מדובר בפתרון יעיל ופשוט שלא פוגע בצנרת עצמה.

icon

בנוסף לפתיחת הסתימה, לחץ מים גבוה מנקה את הצנרת באופן יסודי כדי שהבעיה לא תחזור על עצמה.

icon

המחיר תלוי במיקום הסתימה ובמידת המורכבות הנדרשת כדי לטפל בה.

צרו איתנו קשר

חדש באתר

המלצות

חיים דאהן
חיים דאהן
קרא עוד
חיפשתי המון זמן חברה אמינה בתחום של ניקוי בלחץ גבוה והגעתי לנקי בלחץ מגוגל, חברה אמינה ומקצועית!
שמעון פרץ
שמעון פרץ
קרא עוד
מי היה מאמין שאפשר למצוא מישהו אמין בתחום הזה!? פשוט מדהימים, יחס אנושי ועבודה מקצועית מאוד
הקודם
הבא
Call Now Button דילוג לתוכן