ניקוי קולטי שמש

קולטים את זה – מתי צריך לנקות קולטי שמש?

אמנם אנחנו לא נתקלים בהם ביום יום, אך גם קולטי השמש שנמצאים שם גבוה על הגג, צריכים לעבור ניקוי.

מתי צריך לנקות קולטי שמש? רמז – לא כשיש תקלה כלשהי. איך מנקים קולטים מפני אבנית, מה עושים כשמדובר בבית משותף וכמה זה צפוי לעלות?

 

ניקוי קולטי שמש מאבנית ואבק
שטיפה בלחץ מים להסרה מלאה של לכלוך
ניקיון לקולטים בבית משותף מחיר מדהים
טכניקות ניקוי מתקדמות ויעילות
שירות בפריסה ארצית רחבה

להזמנות ובירורים חייגו לטלפון:
053-352-5201

 

ניקוי קולטי שמש

 

איך מנקים קולטי שמש? כך תעשו זאת נכון    

שלבי הניקוי כך מנקים קולטי שמש
שלב ראשון – קירור הקולטים קולטי השמש חמים ולכן יש לכבות את המשאבה שמזרימה נוזל להעברת חום ולהמתין עד להתקררות הקולטים.
שלב שני – שלב הניקוי הראשוני כעת אפשר להסיר את הלכלוך בדרך יבשה, קודם עם סמרטוט או מגב בצורה עדינה.
שלב שלישי – מים וסבון בשלב זה יש להשתמש בחומרי ניקוי המיועדים לניקיון של קולטי שמש, ולהזרים מים על פני המשטח. ניתן להשתמש בצינור, דלי או ניקוי עם מים בלחץ לשטיפה אינטנסיבית.
שלב רביעי – במקרה של אבנית במקרה שיש סתימה בעקבות אבנית בקולטי השמש, יש לכלול גם שטיפה של החלקים הפנימיים בתוך הצנרת ולהמיס את האבנית.
שלב אחרון כדאי לעבור עם מטלית יבשה כדי להימנע מכתמי סבון על הקולט.

 

ניקוי קולטי שמש סתומים – מהם הגורמים לסתימה?

הצטברות אבנית בקולט – אחת התקלות הנפוצות ביותר היא סתימה בקולט שנגרמת בעקבות אבנית. הצטברות של אבנית גורמת לתקלות טכניות מגוונות ומקצרת את חיי הקולט ואם היא לא תטופל, היא תמשיך להתפשט. עליכם לדאוג להזמין פתיחת סתימה בלחץ מים וניקיון מקיף ויסודי.

בלאי טבעי – הקולט חשוף לפגעי מזג אוויר בכל רגע נתון, כמו גם מפני לכלוך שמגיע מהאוויר ועד ללשלשת יונים. מעבר לזה החלקים שלו יכולים להיפגע עם הזמן כמו צינורות הנירוסטה, ולגרום לסתימה שמגיעה מהצינור.

הפסקות מים – אם אתם סובלים מהפסקות מים או תקלות לעיתים תכופות באזור מגוריכם, אלו גורמים לחדירה של חול לתוך מערכת המים, אשר גורמים לסתימה במערכת.

 

ניקוי קולטי שמש מאבנית – למה חשוב לנקות?

קולטי שמש חשופים לנזקים במהלך כל שעות היום והלילה. בין אם פגעי מזג האוויר, לכלוך, חול, או נזקים שנגרמים למכשיר בעקבות הצטברות של אבנית ובלאי טבעי.

ברגע שמצטברת אבנית וזה לא מטופל, האבנית סותמת את גוף החימום, גורמת לכשלים טכניים ומקצרת את חיי הקולט. ניקיון תקופתי של קולטי השמש ימנע מהם להיסתם, ימנע הצטברות של אבנית, יפחית את הסיכוי לתקלות וישמור על חיי הקולט ויכולות החימום שלו לאורך זמן.

 

כל כמה זמן צריך לנקות את הקולטים?

מחכים לתקלות ורק אז מזמינים ניקיון מקצועי? תחזוקת הקולט תאפשר לכם לשמור על תקינות מערכת חימום המים לאורך זמן.

כל כמה זמן צריך לנקות את הקולטים? בדיוק כמו במקרה של ניקיון לפאנלים סולאריים, כדאי לבצע זאת לפחות פעם בשנתיים ומומלץ אפילו על פעם בשנה. כך תוכלו לשמור על תקינות הקולט וחלקיו, למנוע סתימות, אבנית ולשמור על אפקט החימום לאורך זמן.

מעבר לזה, אם לא תקפידו על ניקיון שוטף, תסבלו מתקלות שעלולות לייקר את העבודה וגם ככה תאלצו לבצע את הניקוי. כדאי להזמין חברה מקצועית לניקוי פנימי וחיצוני יסודי, כמו חברת נקי בלחץ, המתמחה בניקיון יסודי הכולל שטיפה בלחץ מים גבוה.

 

ניקוי קולטי שמש בבית משותף – איך זה עובד?

קולטי השמש בבית משותף דיי זהים למערכת הקולטים שיש בבית פרטי, רק שכאן הקולטים משותפים לכולם ומתחברים למספר דירות. ניקוי קולטי שמש בבית משותף כולל בדיקה של כל הצינורות המחברים את הקולט לדירות השונות, ולכן חשוב לבצע בדיקה מקיפה ומקצועית של כל החיבורים.

מומלץ לסכם עם כל דיירי הבניין, שחלק מהתחזוקה השוטפת של הבניין, תכלול גם את ניקוי הקולטים בצורה מקצועית ויסודית, כדי למנוע תקלות ובעיות בחימום המים.

 

מחיר ניקוי קולטי שמש – כמה זה עולה?

שטיפה בלחץ מים היא אחת השיטות היעילות לניקוי הקולט. היא מאפשרת שטיפה יסודית ומקצועית לצד החיצוני של הקולט ומסירה ממנו את כל שאריות הלכלוך. מעבר לזה, ניקיון של קולטי שמש לא כולל רק שטיפה של חול או אבק, אלא גם גם ניקוי פנימי למניעת הצטברות אבנית.

טווח מחירי הניקיון ינוע בין 300-500 ₪ לעבודת ניקיון עמוקה, ובהתאם למצב בשטח. אם מדובר בגג שהגישה אליו מורכבת או בגג שבנוי מרעפים, המחיר צפוי להתייקר ב-200 ₪ לפחות.

צרו איתנו קשר

חדש באתר

המלצות

חיים דאהן
חיים דאהן
קרא עוד
חיפשתי המון זמן חברה אמינה בתחום של ניקוי בלחץ גבוה והגעתי לנקי בלחץ מגוגל, חברה אמינה ומקצועית!
שמעון פרץ
שמעון פרץ
קרא עוד
מי היה מאמין שאפשר למצוא מישהו אמין בתחום הזה!? פשוט מדהימים, יחס אנושי ועבודה מקצועית מאוד
הקודם
הבא
Call Now Button דילוג לתוכן