חידוש חדרי מדרגות

חידוש חדרי מדרגות במחיר הוגן לכל כיס – הופכים ישן לחדש!

באיזה שלב כדאי לחשוב על חידוש חדר המדרגות של הבניין, כיצד מחדשים ומנקים מדרגות, מי הוא בעל המקצוע שאליו יש לפנות לשם כך ואילו הכנות מקדימות נדרשות לפני שמתחילים בחידוש? תשובות לשאלות אלו ונוספות, כאן, לפניכם.

 

חידוש חדר המדרגות בבניין משותף
מחיר מבצע למזמינים דרך האתר
ניתן להזמין ניקוי קירות בחדר המדרגות + ניקוי רצפות
ניקוי כתמים ולכלוך עם 100% הצלחה
שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5201

חידוש חדרי מדרגות

מתי נדרש חידוש חדר המדרגות?

בין אם זה בניין חדש יחסית ובין אם ותיק, המדרגות שבו הן חלק בלתי נפרד מהמבנה וכדי ליצור אווירה נעימה וליהנות מאסתטיקה רבה חשוב להקפיד ולשמור אותן נקיות ויפות. ככל שחולפות השנים צוברות מדרגות הבניין לכלוך רב, אבק, כתמים שלא יורדים וגם סימנים שונים שקשה להיפטר מהם. אלה משפיעים רבות על הנראות הכוללת של הבניין ובמקרים מסוימים יכולים אפילו להשפיע גם על ערך הדירות שבו. חידוש חדרי מדרגות הוא שירות ייחודי, הכולל ניקוי בלחץ מים גבוה כדי להסיר את הלכלוך שהצטבר לאורך השנים. לשם כך נדרש ציוד מתאים, מיומנות וגם היכולת לבצע את העבודה בצורה מדויקת ונכונה. כאן בדיוק אנחנו, נקי בלחץ, נכנסים לתמונה. נשמח להגיע אליכם ולהעניק לכם את שירותי חידוש חדרי המדרגות שלנו כדי להחזיר לבניין את המראה האסתטי והיפה, בדיוק כפי שהיה לפני כמה שנים.

 

מדוע שטיפת חדר המדרגות במים וסבון איננה מספיקה?

תחזוקה שוטפת של בניין איננה עניין של מה בכך ובבניינים משותפים רבים ישנם מנקים ומנקות המגיעים אל המקום באופן קבוע ודואגים לנקות את הבניין, כולל את חדר המדרגות. יחד עם זאת, ולמרות הניקיון השוטף, יש לא מעט מקרים בהם חדר המדרגות נותר עם לכלוך וכתמים שאינם יורדים, כאלה שלא פשוט להסירם בעזרת מטלית רצפה, מים וסבון. מסיבה זו מוצעים שירותי חידוש חדר מדרגות המסוגלים להתמודד עם המשימה הלא פשוטה בעזרת פתרון ייחודי, שלא ניתן להשתמש בו באופן עצמאי – ניקוי חדר המדרגות בלחץ מים גבוה מאד.

 

באיזה ציוד וחומרים משתמשים לצורך ניקוי וחידוש חדר המדרגות?

שטיפת חדר מדרגות בלחץ מים גבוה היא הדרך הנכונה להסיר לכלוך וכתמים שאינם יורדים באופן אחר. השילוב שבין לחץ המים הגבוה יחד עם חומרי ניקוי ייעודיים, המותאמים לסוג הלכלוך והכתמים שנמצאים בחדר המדרגות, מוביל לניקיון יסודי וגם מדויק יותר, שאיננו מותיר אחריו נזקים כי אם מראה אסתטי הרבה יותר וגם נעים. בעזרת מכשיר הניקוי מכוונים את לחץ המים הנדרש לאותו משטח שרוצים לנקות – במקרה זה, זהו חדר המדרגות, כדי למנוע סימנים מיותרים ולא רצויים. ניתן בשיטה זו להגיע לאזורים פחות נגישים ולמעשה לבצע ניקיון חדרי מדרגות יסודי ומקיף, גם במקומות שנוטים לפספס.

 

אילו הכנות יש לבצע לקראת חידוש חדרי מדרגות?

אז, רגע לפני שמתחילים בהליך החידוש או מתעניינים בכל הקשור לשירותי ניקיון של חדר המדרגות, הנה כמה פעולות מקדימות שכדאי לכם לקחת בחשבון, כאלה שעל דיירי הבניין לבצע כדי לאפשר למנקה מקצועי לעבוד במהירות וביעילות וגם כדי למנוע נזקים באלמנטים שונים שנמצאים בחדר המדרגות:

1. להרחיק מחדר המדרגות כל פריט שיכול להפריע לעבודות החידוש והניקוי, בין אם אלה עציצים, פסלים שמקשטים את חדר המדרגות, אופניים או כל פריט או אלמנט אחר.

2. לסגור את דלתות הדירות, דלתות חדרי המחסן, המקלט וכל דלת אחרת בחדר המדרגות שיכולה אף היא להפריע לעבודה השוטפת.

3. לכסות את גופי התאורה שבבניין ואת מצלמות האבטחה שבחלל חדר המדרגות אם יש.

4. לבקש מכל הדיירים להימנע מלהיכנס אל הבניין בזמן עבודת החידוש והניקוי.

 

שלבי חידוש חדרי מדרגות – הלכה למעשה

השלבים מה עושים
שלב ראשון – הכנה בשלב זה מכינים את חדר המדרגות לקראת הניקיון, מטאטאים אותו, מכסים אלמנטים שונים שאסור שייפגעו מהמים ויוצרים חלל שמוכן לקראת תהליך הניקוי.
שלב שני – טיפול בכתמים מיוחדים עם מסיר שומנים בשלב זה משתמשים במסיר שומנים מיוחדים כדי להמיס את כתמי השומן שהצטברו לאורך הזמן בחדר המדרגות. כל זאת כדי להציף אותם לקראת השיטה בלחץ המים.
שלב שלישי – ניקוי חדרי מדרגות בלחץ מים גבוה שלב זה הוא עיקר עבודת הניקוי והוא כולל שימוש בציוד מיוחד המבצע את הניקוי עצמו בעזרת לחץ מים חזק מאד. לחץ מים זה מסוגל להסיר לכלוך, מלחים, שמנים ולמעשה כל מה שהצטבר לאורך השנים בחדר המדרגות.
שלב רביעי – הסרה של לכלוך פיזי בשלב זה מרימים, באופן פיזי, את הלכלוך שנותר ומעבירים אותו ישירות אל מכלי איסוף שהוכנו מראש.
שלב חמישי – שטיפה חוזרת כדי להבטיח ניקיון יסודי ומוצלח, מבצעים שטיפה חוזרת של חדר המדרגות עד שהוא נותר נקי.
שלב שישי – מסדרים בתום העבודה, מוודאים שחדר המדרגות יבש ומסירים את כל הכיסויים שכיסו את האלמנטים השונים שבו.
שלב שביעי – חדר מדרגות מצוחצח ונקי העבודה הסתיימה ועתה אפשר ליהנות מחדר מדרגות מצוחצח, ריחני, נעים ובעל מראה חדש ויפהפה הרבה יותר.

 

אילו יתרונות מציע הליך של חידוש חדר המדרגות בבניין

לא בכדי נחשבים שירותי חידוש חדר המדרגות למבוקשים מאד בשנים האחרונות. הם מביאים איתם יתרונות רבים והופכים את ההוצאה הכספית עבור השירות לכדאית. הנה כמה מהיתרונות הבולטים:

√ חידוש חדר המדרגות וגם ניקוי קירות משפרים את מראה הבניין כולו. חדר המדרגות הוא חלק בלתי נפרד מהבניין וחשוב להשקיע בו לא פחות משאר האזורים שלו.

√ אם וכאשר יידרשו לבצע תיקונים כלשהם בחדר המדרגות, פעולה זו תהיה פשוטה הרבה יותר וגם נעימה למבצעים אותה.

√ ניקיון יסודי וכן חידוש חדר מדרגות בבניין משותף יכולים למנוע את הצורך בתיקונים בהמשך הדרך, בין אם במעקה, במדרגות עצמן או בכל אלמנט אחר שקשור לחדר המדרגות.

√ חידוש חדר מדרגות פנימי מעלה את ערך הדירות. קשה שלא לשים לב לחדר מדורגות מצוחצח כהלכה וגם יפה, כזה שיוצר רושם ראשוני נפלא ומשפיע רבות על המבקרים בבניין מיד עם הכניסה אליו.

 

ניקוי חדרי מדרגות מחיר מומלץ

אם אתם רוצים לדעת כמה עולה חידוש חדר מדרגות, כדאי שתדעו שישנם כמה פרמטרים המשפיעים על המחיר. עלות חידוש חדר המדרגות נקבעת בהתאם לגודל חדר המדרגות שאותו יש לנקות. המחיר הוא כ-20 ₪ לכל מ"ר, והוא בהחלט מצדיק את ההשקעה. יחד עם זאת, ככל שמדובר בשטח חדר מדרגות גדול יותר, כך העלות לכל מ"ר תהיה, בסופו של דבר, נמוכה יותר. ולכן, מומלץ לפנות לקבלת הצעה מחיר מדויקת כדי לצאת לדרך ולהתחיל בפעולת החידוש והניקוי.

 

מחדשים את חדר המדרגות – אך ורק בעזרת המומחים!

אם חדר המדרגות שלכם מלוכלך מאד, הכתמים בו בולטים לעין והתחושה הכללית בו לא נעימה בשל המראה המוזנח שלו, זה הזמן לחדש ולנקות אותו באופן יסודי, ובעיקר גם – כהלכה! אנחנו, בנקי בלחץ, נשמח לעמוד לרשותכם ולבצע את חידוש חדר המדרגות שלכם, כמו גם ניקוי חזית בניין באופן המקצועי ביותר כדי שתוכלו ליהנות מבניין ראוי למגורים, בניין אסתטי וגם נעים.

צרו איתנו קשר

חדש באתר

המלצות

חיים דאהן
חיים דאהן
קרא עוד
חיפשתי המון זמן חברה אמינה בתחום של ניקוי בלחץ גבוה והגעתי לנקי בלחץ מגוגל, חברה אמינה ומקצועית!
שמעון פרץ
שמעון פרץ
קרא עוד
מי היה מאמין שאפשר למצוא מישהו אמין בתחום הזה!? פשוט מדהימים, יחס אנושי ועבודה מקצועית מאוד
הקודם
הבא
Call Now Button דילוג לתוכן