התזת חול על עץ

התזת חול על עץ במחיר משתלם – שיטת הניקיון הנבחרת

מה אפשר לנקות בעזרת התזת חול על עץ, איך מתבצע תהליך הניקוי, מה היתרונות של השיטה וכמה עולה לנקות עץ על ידי התזת חול? כאן תגלו את כל התשובות לשאלות האלה.

כדי להסיר לכלוך, פסולת וציפוי ממשטחים, אין שיטה טובה יותר מניקיון בלחץ גבוה, אולם במקרה של עץ כדאי כמובן להימנע ממים. הפתרון אם כן הוא התזה עם חול, שעל אף שמה של השיטה, לא תמיד משתמשים בה בחול, ויש שלל חומרים שיכולים לסייע להגיע לתוצאות שונות. באופן כללי התוצאה דומה לליטוש עם נייר לטש, אך העבודה מתבצעת הרבה יותר מהר, ובשיטה זו ניתן להגיע למקומות שקשה להגיע אליו בליטוש רגיל. אם יש לכם שאלות מכל סוג על ניקוי עץ בחול או אם ברצונכם לקבל הצעת מחיר ללא התחייבות לניקיון שכזה, פשוט הרימו אלינו טלפון ונשמח לספק לכם את כל המידע שנדרש לכם.

 

התזת חול על עץ עם 100% הצלחה
התזת חול יבש או רטוב על מוצרי עץ
הכנת משטחים מעץ לצבע או לכל פרויקט אחר
ייעוץ בחינם וללא התחייבות
שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5201

התזת חול על עץ

מה מנקים בשיטת התזה על עץ?

בדרך כלל כשמשחזרים עץ ומטפלים בו, אחת הפעולות הראשונות שנדרשות לביצוע היא הסרת הצבע הקיים או ליטוש עד למצב שבו המרקם חלק לחלוטין. לרוע המזל ליטוש ידני לוקח זמן רב מאוד, ובעוד שיש דרכים שונות להסיר צבע מעץ, אף לא אחת מהן מהירה ויעילה כמו התזה. התזת חול יכולה להסיר צבע תוך דקות ספורות – תהליך שיכול לקחת שעות אם מגרדים בכלים ידניים.

עם זאת בדרך כלל עדיין צריך ללטש את העץ – הכול תלוי בתוצאה הרצויה, מאחר שההתזה משאירה משטח מחוספס. לפעמים אפשר להשאיר כך את העץ ולפעמים זה לא כדאי, למשל אם מתיזים על רהיטי עץ, מומלץ מאוד גם ללטש אותם.

 

איך מתבצע ניקוי עץ באמצעות חול?

הניקוי יכול להתבצע בשתי שיטות:

1. התזת חול יבש על עץ – חומרי השחיקה מוזרמים לעץ בלחץ אוויר גבוה. זו השיטה הנפוצה יותר.

2. התזת חול רטוב על עץ – חומרי השחיקה מעורבבים עם נוזלים ומרוססים ישירות על העץ. השיטה הזו מומלצת לעיתים לשחזור רהיטים עתיקים.

 

בהתאם לשיטה הנבחרת, יהיו גם מספר אפשרויות בנוגע לחומרי השחיקה שבהם יעשה שימוש:

– סיליקה: זהו למעשה החול המקורי שבו השתמשו בשיטת ההתזה, ומשתמשים בו בתעשיית העץ ברחבי העולם. עם זאת, חלקיקי הסיליקה מסוכנים לנשימה, ולכן אנחנו ממעטים בשימוש בשיטה זו.

– סודה לשתייה: החומר הפשוט הזה יכול להסיר ציפוי שקיים על העץ ולהחליק את פני השטח שלו באופן מיידי. זה חומר מתכלה שלא חייב לנקות אחרי השימוש בו, אך הוא עלול להזיק לצמחים.

– כדורי זכוכית: כשכדורי הזכוכית הקטנטנים פוגעים בעץ, הם יוצרים משטח חלק עם גימור מט קטיפתי. משתמשים בהם למשל על ארונות עץ, וזו אמנם לא השיטה היעילה ביותר לעץ, אך היא מספקת תוצאות טובות מאוד.

 

יתרונות וחסרונות של ניקוי עץ עם חול

כמעט שאין חסרונות לשיטה זו, אך יש לה כמה יתרונות בולטים:

√ הכנת משטחי עץ לכל פרויקט: המטרה הראשונית של התזת החול היא לנקות את המשטח שעובדים עליו. במקרה של העץ, אנחנו נמצא עליו הרבה לכלוך, פסולת ואף חיידקים, פטריות, ירוקת ועובש. החול יכול לנקות את העץ לחלוטין, אפילו אם יש עליו סילר, וזאת על מנת להכין אותו לעבודות אחרות, כמו צביעה.

√ הסרת צבע מהעץ: הניקיון לא מסיר רק לכלוך שלא אמור להיות על העץ, אלא גם צבע מתקלף שהוא פשוט סיוט לקילוף ידני. שימוש במסיר צבע עלול להיות מסוכן, ובפרויקטים גדולים מומלץ להשתמש בכלים מתקדמים שמקלים על העבודה ומזרזים אותה.

√ שינוי מרקם העץ: שחזור רהיטי עץ ישנים יכול לחסוך לכם כסף ואף לעשות לכם כסף, ומומלץ מאוד שלא תשתמשו בשיטות אגרסיביות שעלולות להזיק לעץ. אנחנו יכולים לכוון את עוצמת ההתזה ולהתאים אותה לרהיט שלכם, כך שנטפל בו מבלי לסכן אותו בנזק.

 

כמה עולה לנקות עץ בשיטת התזת חול על עץ?

שיטת הניקוי הזו אינה יקרה כל עוד מבצעים אותה בצורה חכמה, מאחר שהמחיר שתידרשו לשלם יהיה לפי שעת עבודה. משמעות הדבר היא שתוכלו לנקות בהתזה מספר רהיטי עץ מבלי לשלם הרבה על כמות גדולה, כי השיטה מהירה מאוד ובעזרתה אנחנו יכולים לנקות מגוון רהיטים בזמן קצר. העלות נעה בין 400-600 ₪ לשעה, בהתאם לסוג הפרויקט וסוג החול שמתיזים. לקבלת הצעת מחיר לפי המקרה הספציפי שלכם מחברת נקי בלחץ, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח להעניק לכם אחת שבהחלט תהיה לכם משתלמת.

 

שאלות ותשובות

icon

אנחנו ממליצים על התזת סודה לשתייה (סודיום ביקרבונט). החומר הזה חד מספיק כדי להסיר לכלוך וצבע ישן, אך אינו מזיק לעץ בשום צורה. גם כדורי זכוכית עושים עבודה טובה ברהיטי עץ.

icon

כן, במיוחד כשמשתמשים בה על רהיטים ישנים. הטריק זה לבחור בחומר הנכון ולהשתמש בלחץ האוויר המתאים להסרת הלכלוך כך שלא יפגע בעץ. אנחנו מבטיחים לכם טיפול יעיל ובטוח בעץ.

icon

בדרך כלל כן. למרות שההתזה עושה עבודה טובה בהסרת צבע ולכלוך, היא לא תיצור מרקם חלק בעץ שמתאים למריחת פריימר, צבע או סילר. עם זאת, מומלץ מאוד לנקות בהתזה לפני כל ליטוש.

icon

אם משתמשים בלחץ גבוה מדי לאורך זמן רב בנקודה אחת, יכולים להופיע שינויי צורה או עיוותים בעץ. זה יקרה רק אם תשכרו אנשי מקצוע שאינם מנוסים – אנחנו מבטיחים תוצאות איכותיות!

צרו איתנו קשר

חדש באתר

המלצות

חיים דאהן
חיים דאהן
קרא עוד
חיפשתי המון זמן חברה אמינה בתחום של ניקוי בלחץ גבוה והגעתי לנקי בלחץ מגוגל, חברה אמינה ומקצועית!
שמעון פרץ
שמעון פרץ
קרא עוד
מי היה מאמין שאפשר למצוא מישהו אמין בתחום הזה!? פשוט מדהימים, יחס אנושי ועבודה מקצועית מאוד
הקודם
הבא
Call Now Button דילוג לתוכן