התזת חול על מתכת

התזת חול על מתכת – השיטה המנצחת במחיר משתלם

איך מנקים מתכות בהתזה, מה היתרונות של התזת חול על מתכת / ברזל, אילו חומרי שחיקה מומלצים להתזה על מתכות וכמה עולה לנקות מתכת עם התזה ­­– נענה לכם כבר עכשיו על כל השאלות החשובות האלה.

צריכים לשחזר פריט שעשוי ממתכת או להכין אותו לצביעה? לכל פרויקט יש שיטה שונה שמתאימה לו, ובמקרה של מתכות אין שיטה טובה יותר מהתזה עם חול. התהליך הזה מאפשר להסיר צבע, שומן, לכלוך וחלודה מכל סוג של מתכת, ומכין אותה לקראת מריחת סילר, צביעה או ציפוי באבקה, כשהוא מקל על היצמדות החומרים אליה. אנחנו בחברת נקי בלחץ מציעים לכם לברר על ניקוי מתכת בחול לפני שתבחרו בשיטה אחרת, מכיוון שאתם תגלו שהיא למעשה אחת השיטות המומלצות ביותר לביצוע המשימה. אם יש לכם שאלות בנושא שלא נענה עליהן כאן או אם ברצונכם לקבל כבר עכשיו הצעת מחיר משתלמת (ללא התחייבות) אתם מוזמנים להרים אלינו טלפון ונשמח לעזור לכם בכל דרך שנוכל.

 

הסרת כתמי שומן, חלודה או צבע על מתכות
ניקוי ברזל ומתכת בהתזת חול
מחירים הוגנים לכל כיס
ייעוץ בחינם וללא התחייבות
שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5201

התזת חול על מתכת

מה מנקים בהתזה על מתכות ואיך זה נעשה?

מטרת השיטה הזו היא להסיר שכבות איטום, צבע, שומן וחלודה שצצו על המתכת, זאת על מנת לחשוף את המתכת המקורית שהייתה תחתם ולתקן כל פגם שהיה בה. מטרה נוספת שהשיטה הזו ממלאת היא יצירת חספוס במתכת, אשר מסייעת לאחר מכן לסילר או צבע להיצמד אליה טוב יותר.

משמעות הדבר היא שאחרי ניקוי שכזה אתם למעשה תוכלו לדחות את הניקיון הבא בזמן רב, מכיוון שהצבע לא יתקלף מהר. אל תחששו שהמראה של המתכת יפגע מהחספוס שנוצר, כי ההפך הוא הנכון – ניקוי מקצועי למעשה יעלים שריטות אחרות שקיימות ויסייע להשיג מראה הרבה יותר אחיד וחדש.

 

√ יתרונות וחסרונות של התזת חול על מתכת

כדי להדגיש את היתרונות של השיטה הזו, צריך להשוות אותה לשיטות אחרות, כמו ניקיון בלחץ מים או השחזה.

 

√ התזה על מתכת לעומת שטיפה עם לחץ מים גבוה

ניקוי עם לחץ מים גבוה יכול לשטוף שמן ולכלוך ממשטחי מתכת, אך הוא לא חזק מספיק כדי להסיר שכבות של צבע. צריך חומר שמסוגל לגרד את הצבע, ועדיף להשתמש בכזה שעל הדרך גם מסיר חלודה. המים לעומת זאת מעודדים היווצרות חלודה, ולכן פחות מומלצים לפרויקט שכזה.

 

√ התזה על מתכות לעומת השחזה

האמת היא שהתזה והשחזה לעיתים מגיעות יחדיו כשירותים משלימים. ההשחזה יכולה להסיר למשל ציפוי אפוקסי שהתזה לא תצליח להתמודד איתו ביעילות. אפשר להשחיז את המתכת גם כדי להתאים את רמת החספוס שלה לתוצאה הרצויה לאחר ההתזה. עם זאת, ההשחזה עלולה גם לפגוע במתכת אם לא עושים אותה נכון, בעוד שהתזה עם חומר שמתאים לסוג המתכת לא תזיק כלל. ביכולה גם להגיע לחריצים קטנטנים שקשה להשחיז.

 

חומרי שחיקה מומלצים לצורך התזת חול על ברזל

ה"חול" שבשיטה הוא לא באמת חול ים כמו שאתם אולי מדמיינים, אלא אוסף של חלקיקי חומר קטנים ששוחקים את המשטח שמנקים. בעבר אמנם היו משתמשים רק בחול, אך כיום יש עוד שלל חומרים לשימוש בשיטה זו, אותם ניתן להתאים למשטח שבו מטפלים. ניקוי ברזל באמצעות חול בדרך כלל ייעשה עם כדורי זכוכית, שמשמשים לניקיון כללי ומיועדים למשטחים עדינים. הם מומלצים מאוד לניקוי לברזל יצוק, פלדת אל-חלד (נירוסטה), אלומיניום ועוד, ומספקים מרקם יחסית חלק ומבריק.

 

כמה עולה ניקוי באמצעות התזת חול על מתכת?

תוכלו לצפות לשלם כ-500 ₪ להתזה על מתכת לשעת עבודה, ולכן מומלץ להזמין ניקוי חול למספר משטחים או פריטים ולא רק לפריט אחד שעשוי ממתכת ושאפשר לנקות אותו תוך 10 דקות. כך למעשה אתם תקבלו בחזרה את כל הערך של כספכם, והיופי זה שלא תצטרכו להעביר את המתכות ניקיון שכזה במשך שנים רבות לאחר מכן. זה טיפול שלא נדרש לעיתים קרובות – רק כשהמתכת ממש מתלכלכת ומחלידה והצבע שלה מתחיל להתקלף. בעזרת שיטת הניקיון הזו תוכלו לוודא שהתחזוקה של המתכת תהיה פשוטה וקלה יותר מאי פעם.

 

תשובות לשאלות נפוצות

icon

החומר המומלץ ביותר להתזה על מתכות מכל סוג הוא כדורי זכוכית, שמסייעים להסיר כל אלמנט שנצמד למתכת ולא פוגעים בה בשום צורה.

icon

הניקיון הזה נדרש כאשר מעוניינים להכין את המתכת לצביעה, או אם היא התלכלכה מחלודה או שומן, או שהצבע שלה התחיל להתקלף וצריך להסיר אותו.

icon

המחיר נע בין 400-600 ₪, כשהתשלום ניתן לפי שעה, משמע בהחלט ניתן לנקות מספר רב של משטחים וחפצים במחיר זול יחסית.

icon

ההתזה בדרך כלל מייצרת חספוס מסוים, אך הוא נדרש מאחר שהוא מסייע לצבע להיצמד טוב יותר למתכת. ההתזה לא מזיקה בשום צורה – היא רק עוזרת להקל על התחזוקה.

צרו איתנו קשר

חדש באתר

המלצות

חיים דאהן
חיים דאהן
קרא עוד
חיפשתי המון זמן חברה אמינה בתחום של ניקוי בלחץ גבוה והגעתי לנקי בלחץ מגוגל, חברה אמינה ומקצועית!
שמעון פרץ
שמעון פרץ
קרא עוד
מי היה מאמין שאפשר למצוא מישהו אמין בתחום הזה!? פשוט מדהימים, יחס אנושי ועבודה מקצועית מאוד
הקודם
הבא
Call Now Button דילוג לתוכן