התזת חול על זכוכית

התזת חול על זכוכית – מה זה ולמה צריך את זה?

מה ההבדל בין התזת חול על זכוכית לבין צריבה, באילו חומרים משתמשים להתזה על זכוכית, מה היתרונות והחסרונות של השיטה הזו וכמה עולה לעצב זכוכית בהתזה – המשיכו לקרוא ותגלו את כל התשובות לשאלות האלה.

בדרך כלל מטרתה של התזת חול היא לנקות לכלוך ולהסיר צבע ממשטחים שונים, ביניהם עץ, מתכת ואבן, אך בכל הנוגע לזכוכית, אפשר להשיג באותה שיטה תוצאות אחרות לחלוטין. התזת חול על זכוכית מאפשרת לייצר שלל דוגמאות ועיצובים, בדומה לצריבה, כשחלקיקי החול פוגעים בזכוכית ולמעשה שורטים אותה, אך באופן מבוקר ודקורטיבי שמשדרג אותה פלאים. אנחנו בחברת נקי בלחץ מציעים לכם לברר על שיטה זו ולהשוות אותה לצריבה, ואם יש לכם שאלות נוספות או שאתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר, אתם רק צריכים להרים אלינו טלפון. נשמח לענות בהרחבה על כל שאלה שיש לכם בנושא.

 

התזת חול על זכוכית במחיר הוגן
יצירת עיצובים מרשימים על זכוכית עם חול
למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום
ייעוץ בחינם וללא התחייבות
שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ והצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:
053-352-5201

התזת חול על זכוכית

יצירת עיצובי זכוכית בחול כתחליף לצריבה

ההתזה יוצרת מעין אפקט "כפור" על הזכוכית, שמסייע לשנות את רמת השקיפות שלה, וכשמשתמשים בשבלונות עיצוביות שונות אפשר להגיע לתוצאות מרשימות מאוד שמשדרגות את מראה הזכוכית פלאים. הצריבה אמנם מספקת תוצאות דומות, אך היא יוצרת מראה חלק יותר ורמת שקיפות גבוהה יותר מאשר התזה עם חול. בנוסף, העיצוב שיתקבל מהתזה יודגש הרבה יותר בעזרת אור שיפגע בזכוכית, זאת ביחס לצריבה עליה.

 

עיצוב זכוכית באמצעות חול – במה משתמשים?

את ההתזה חברת נקי בלחץ יכולה לעשות עם שלל חומרים שונים, כשלכל אחד מהם יש תפקיד אחר, ובמקרה של זכוכית יש 2 חומרים שאנחנו ממליצים עליהם: כדורי זכוכית ואלומינה (תחמוצת אלומיניום). בדרך כלל נהוג לבחור בגרעין גבוה יחסית (120 או יותר), מה שמאפשר לשלוט טוב יותר בתוצאה הסופית.

התוצאה תושפע גם על פי רמת הלחץ ומשך הזמן שבו מתיזים על כל חלק בזכוכית. לחץ רב למשך זמן ארוך יצור חריטה עמוקה יותר, ומומלץ להתחיל עם לחץ נמוך יחסית כדי לא ליצור תוצאות שלא ניתנות לשינוי.

 

יתרונות וחסרונות של ניקוי זכוכית באמצעות חול

כדי להציג את היתרונות והחסרונות של השיטה, צריך להציג אותה לצד האלטרנטיבה. מצד אחד ההתזה מאפשרת להגיע לתוצאות טובות בזמן קצר, אולם זכוכית שעשו עליה התזה תראה יותר טביעות אצבעות כשייגעו בה ביחס לכזו שצרבו עליה, והיא דורשת קצת יותר תחזוקה בכל הנוגע לניקיון.

ביחס לשיטה זו, צריבה דורשת מעט מאוד תחזוקה ולא נשארות עליה טביעות אצבעות, אולם כמות העיצובים שתוכלו לבחור היא מצומצמת ביחס לזו שקיימת בשיטת ההתזה. חשוב לציין שכל זכוכית שעברה טיפול – בין אם בהתזה ובין אם בצריבה – תהיה פגיעה ללכלוך שומני במידת מה, ואפשר לצפות את הזכוכית בחומרים שונים כדי למנוע את זה.

 

קבלו על התזת חול על זכוכית מחיר משתלם

צריך לציין בנושא זה חיסרון נוסף של התזת חול על זכוכית, והוא המחיר. בניגוד לעבודות אחרות שכוללות התזה עם חול, התזה על זכוכיות היא יקרה יותר, אולם סביר להניח שגודל השטח שצריך יהיה לעבוד עליו יהיה קטן יותר מזה שמצריך ניקוי בהתזה. העלות הממוצעת היא 1,500 ₪ למ"ר, כך שלהתזה על דלת זכוכית בגודל סטנדרטי (גובה 2.1 מטר ורוחב 80 ס"מ) תשלמו בסביבות 2,500 ₪. המחיר הזה כולל פירוק ושינוע של הזכוכית.

 

תשובות לשאלות חשובות

icon

פעולת ההתזה לא מסכנת בשום צורה את הזכוכית, זאת כל עוד משתמשים בחומרי השחיקה הנכונים. ההמלצה שלנו היא ללכת על כדורי זכוכית, שנחשבים לבטוחים ב-100% לזכוכית.

icon

אחרי שהתזנו חול על הזכוכית, אין שום דרך להחזיר אותה לקדמותה והתוצאה היא בלתי הפיכה.

icon

צריך לנקות את הזכוכית עם מים וכמה טיפות של סבון כלים. טבלו מטלית מיקרופייבר בתערובת ושפשפו בעזרתה את הזכוכית. לאחר מכן שטפו עם מים פושרים ונגבו עם מגבת בתנועות מעגליות.

icon

שטח הפנים של הזכוכית יהיה גס, זאת לעומת צריבה שמשאירה משטח חלק לחלוטין.

צרו איתנו קשר

חדש באתר

המלצות

חיים דאהן
חיים דאהן
קרא עוד
חיפשתי המון זמן חברה אמינה בתחום של ניקוי בלחץ גבוה והגעתי לנקי בלחץ מגוגל, חברה אמינה ומקצועית!
שמעון פרץ
שמעון פרץ
קרא עוד
מי היה מאמין שאפשר למצוא מישהו אמין בתחום הזה!? פשוט מדהימים, יחס אנושי ועבודה מקצועית מאוד
הקודם
הבא
Call Now Button דילוג לתוכן